------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Mini Block Craft 2022 version ▞▞▞
Art and Craft Lecture: Lars Sture – «why are you here?
Dette hjemmet har mange sirkulære objekter, og når jeg tar noe en annonse viser, vennligst fiks det
Det er sååååå halt fordi jeg skulle ønske det var overlevelsesmodus så lat å være kreativ modus, og når du kommer ut av gjenstander ER DET EN ANNONSE SOM HVA ER MED DETTE SPILLET viser ikke XP og helse, du kan ikke plukke opp ting og hva er poenget med å ha rustning hvis du kan ikke bruke dem. Takk for at du tok deg tid
Det er et flott spill i det hele tatt, men tilleggene er irriterende. Jeg ble akkurat ferdig med huset mitt og det kom opp et tillegg og det ville ikke la meg trykke "lukk". hvis du kunne bli kvitt noen tillegg ville det vært et bedre spill. Ta denne anmeldelsen og oppdater spillet med færre tillegg. (๑`✪̤◡✪̤)◞ღԵհɑղƘՏღ ❤
Kan ikke komme ut av en verden fordi annonsene blokkerer den.
Totalt sett er spillet fantastisk, men virkelig IKKE OK å ha et bilde av et hakekors som et møbelalternativ. Vennligst fjern den med en gang.
Så jeg var veldig spent på appen da, jeg satt her i 10 minutter og appen ville ikke lastes og krasjet. Det er ingenting galt med enheten min, jeg har sjekket og den er helt ny. Jeg vil endre anmeldelsen min når dette er fikset
Dette spillet var morsomt, men litt kjedelig. Jeg elsker å spille Real Minecraft.
Det er ikke et veldig bra spill, det er vanskelig å kontrollere karakteren din. Og du kan ikke hoppe. Jeg liker bare ingenting med det.
Name it mini | ellos.no
Det er et fantastisk spill, men du kan oppdatere noen ting som å mate dyr noen landsbyboere. Men spillet er bra
Mini Block Craft Kasual gzdp
Jeg avinstallerte dette spillet fordi det er for mange annonser når du går ut av beholdningen, vær så snill å fikse det, ellers vil jeg gi det en stjerne for alltid.
Problemene er: hver gang jeg prøver å lage et møbel, kommer et teppe opp som møbel, når jeg prøver å eksportere møblene mine, dukker det opp ingenting, hvordan løser jeg dette problemet? Kan dette fikses eller må du fikse dette?
Jeg skapte en verden for noen måneder siden, og jeg bygde ting i den da jeg kom tilbake var alle tingene borte!
Jeg elsker dette spillet superbra du får bygge håndverk og du kommer også til å være kreativ eller overlevelsesmodus, noe som betyr at du enten får alle elementene du trenger, og du kan muligens bytte det til overlevelse, og jeg prøver bare å spille dette spillet. noen annonser, men ikke så mange som noe annet spill jeg noen gang har spilt, og du kan lage dine egne regler og du kan velge kjønn og hvordan du ser ut
Drikkelek. Nangangailangan:Android 6 ... Mini Block Craft.
Jeg liker spillet, det er veldig gøy, men når du fortsetter med spillet, tar det evigheter å laste ned å spille spillet.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strateginiai jxes
Jeg gir dette spillet 3 stjerner fordi jeg elsker å spille det mye, men jeg hater at det alltid kommer ut av seg selv. Jeg elsker å leke i mini-wold, men du trenger å få møbler fra andre store hus enn du ser dem der i menyen din
Dette er den verste rip off-versjonen av Minecraft jeg noen gang har sett, det tar som en time å laste og jeg har fulle stolper tar evigheter å drepe noe, fornærmet kvinne kan ikke engang endre seg for å overleve eller ta på meg klær jeg skulle ønske jeg kunne gi dette er ingen stjerne, jeg hater dette spillet og jeg sletter det akkurat nå, jeg anbefaler ikke dette spillet på det sterkeste takk 😊
Vær så snill, legg til flere dyr og dyr bly fordi dyr går hvor som helst jeg binder alle dyr, vær ikke gå til noe syn, vær så snill
Det verste minefartøyet noensinne. Annonsene er helt gale og får meg ikke i gang med feilene, og det verste er at alt allerede er bygget. Hensikten med minefartøyet er å bygge hva faen........jeg hater det jeg hater den
Mini Block Craft Vabaajamängud zmyy
미니 블록 크래프트 캐주얼 게임 rhd
Build your own mini world 3D. Mine resources to craft block, survive. Play now alone or with friends in this super fun exploration crafting
For mange annonser, men det er et bra spill hvis du fjerner annonsene som at det ikke engang er et blokkspill lenger, er det et annonsespill, men hvis du fjerner antallet annonser, vil jeg gi det 5 stjerner, men hvis ikke 1 stjerne eller 2
Den er veldig laggy og er vanskelig å flytte
Mini Block Craft Casual jjf
Dette spillet er bra fordi det har utstyr og et annet er laget av hus, det triste er at det ikke er andre enn karakteren din. Jeg håper det også finnes en landsbybeboer som Minecraft.
Spill Block Craft 3D på CrazyGames
Guide Mini World Block craft 2020 - Siste Versjon For Android - Last ...
Dette spillet er morsomt, kult, men kan du sette biler i det for å få flere visninger, og hundene kan du ta dem av, og kan du være på nett og ufint, vær så snill og mat, takk, jeg elsker dette spillet.
Dette spillet er bra og dårlig, og her er grunnen til at... Jeg laget et hus, og da jeg gikk og prøvde å legge til lys eller møbler, hadde jeg ingen av disse tingene. Og det som gjorde meg mest forbanna var da jeg døde, 8 mistet nesten alt. Men hvis skaperne leser dette, LØS DETTE! Og spørsmålet mitt er hvorfor bare verdenene du lager bare har møbler og verdenene jeg lager IKKE ENGA!? Så vær oppmerksom på dette spillet slik at det ikke gjør deg forbannet.
Det er et morsomt spill jeg kan bygge alt jeg vil jeg ga det 1 stjerne fordi det er en stor feil en gang jeg avsluttet et spill og åpnet det igjen da jeg kom i verden så jeg bare svart kunne flytte bygge eller knekke jeg bare så en svart skjerm og jeg har bygget på den verdenen i 4 uker. Jeg laget en ny et par dager senere bygge i den i 2 uker og avsluttet ca. 2 timer etter at jeg kommer inn i verden igjen og samme ting kunne ikke flytte bygge thow folk mch bryte ingenting, vennligst hjelp meg med denne feilen.
Det er et veldig morsomt spill, men etter å ha spilt noen ganger, fortsetter det å sparke meg ut av spillet. Hvis du kan fikse det, vil jeg definitivt komme tilbake og legge igjen en bedre anmeldelse.
Jeg liker dette spillet, komfyren fungerer virkelig hehe takk miniblokkhåndverk for spillet du lagde jeg skulle ønske det var en oppdatert takk
Helvete nei ikke meg igjen et sett med annonser er jeg kaster bort å rangere av 100 vil jeg sette ti og hvis du skriver inn savanne eller andre ting som jungelskog eller antarktis eller landsby eller land eller by, men disse annonsene er veldig irriterende dårlige. mor dyr og at du kan knytte bånd til dem, og når du legger inn andre mennesker kan du lage stamme eller bli med i en, men ingen annonser
Jeg kunne ikke engang åpne appen, den fortsatte bare å laste og laste. Jeg prøvde til og med å slette den og deretter installere den flere ganger, men den forbanna åpnet seg ikke.
Grunnen til at det er litt dårlig er at spillet fortsetter å vise annonser når du lukker blokkene i kreativ modus, for det andre har det varierende dårlig kontroll. Jeg fortsetter å miste grepet om bevegelseshjulet og sist er at det trenger flere skinn
Det er gøy, men vi kan ikke leke med venner og vi kan ikke klappe dyret og mate dem.
Veldig bra spill, men det var så kjedelig at det ikke var flere folk i det spillet, og du kan ikke spille med vennene dine.. gi dette en stjerne beklager
Jeg liker det, men det er annonser hele tiden. Jeg skulle ønske det var flere dyr. Den sletter også alltid byggene mine etter en uke, noe som er veldig irriterende.
Virker OK - sønnen min nyter det. Problemet er at nå som sønnen min er gammel nok for sin egen enhet, kan jeg ikke finne noen måte å overføre kontoen hans til den. ... Vil gi 2 stjerner til når jeg hører tilbake fra dev med løsning - fjerner 2 stjerner hvis jeg ikke gjør det!
det var bra, men da jeg dro til byen, var jeg snart på stedet hvor det er en hel haug med lava som faktisk satt seg fast, og nå må jeg dra til de andre verdenene. Jeg gir den tre stjerner på grunn av den.!!!!!!!!!!😡😠😠😠😠😡😡😡😡
Jeg elsker alt, men dyrene er så irriterende om natten for å overleve, det er bare for mye jeg hadde ikke tid til å lage et hus fordi tiden er virkelig veldig fort hvis det ville gå med litt lite livet ville vært bedre
Jeg ønsket å spille når jeg var lei av jobben, og det er litt av en avslapping, så det er et annet spill, og det er også vurdert til å være avslappet. Jeg ønsket å spille når jeg var lei av jobben, og det er litt av en avslapping, så det er en annen spillet, og det er også vurdert til å være avslappet
Jeg liker dette spillet, men dette spillet kan ikke spilles med venner. Jeg foretrekker craftman-spill enn dette spillet crafman-spill kan spilles med venner som ikke liker dette spillet
Dette spillet burde også gi noen historiesamtaler, og jeg håper vi også kan velge og kle opp karakterene slik at det kan være morsommere og mer realistisk å spille. Jeg vurderte det til 3 stjerner fordi dette spillet trenger flere oppdateringer og forbedringer, men dette spillet er virkelig kan gjøre deg kreativ, men jeg håper absolutt at den som laget dette spillet vil oppdatere og legge litt historie på det, så spilleren burde være mer fornøyd med å spille
734 NOK 1 049 NOK -30%. Name it mini - T-shirt nmmFakko SS Top ... Craft Treningssinglet Asome Singlet W ... ecco Sandaletter Elevate 65 Block.
Lundhags. Craft. The North Face. Swix · Reima · Bergans · Minymo. Marmot. Hummel · Mini A Ture ... Isbjörn of Sweden Wind & Rain Block Jakke (Jr). fra999 ,-.